top of page

Nedräkningen har börjat! Snart konsert🎶🎸✨


✨Nedräkningen har börjat till sommarens musikfest i Hällberga i Eskilstuna, först ut är LÖR 11 juli!✨ Kommer ni?!😀


Med mig har jag mina fantastiska o proffsiga medmusiker; Philip Vinghamre, Marcus Andersson och Remco de Man!

Kvällen inleds av E. Vike – också en lokal artist/låtskrivare som ni verkligen inte vill missa. Det blir lokalproducerad musik i en helt underbar miljö här på landet!


Det här är något jag lägger hela mitt hjärta i och förutom låtskrivande och annat så har jag även byggt scenen själv och nu längtar jag efter att få dela denna upplevelse med er!!❤️


Kom hungriga! Det blir grillad mat, glass, snacks och dryck till försäljning på plats.


Ta med familj, vänner eller grannar och kom som ni är. 

Vi hoppas på en riktigt fin sommarkväll tillsammans!!🌺


Mina medmusiker, alla volontärer och alla som jobbar hårt bakom kulisserna är sååå taggade för detta!😀✨


Dela gärna vidare till folk ni tror är intresserade!


Endast förköp.

Länkar med info/biljetter: LÖR 11 JULI


Vi ses!🌺🌼💕

/Karin Kardia




 
 
 

Kommentarer


bottom of page