top of page

Trädgårdskonserter - biljetter släpps idag! 🎫 🌺

Uppdaterat: 17 maj


Nu släpper jag biljetterna till sommarens trädgårdskonserter! 🌺✨


Jag byggde en stor scen i min trädgård för två år sen och pappa undrade om den inte var lite stor. Jag sa "jag tror den är lite för liten"😅

Den sommaren lyfte jag lastpallar, skruvade, hamrade och kånkade lekablock som aldrig förr. Ville så gärna... och ja, scenen håller än och ska äntligen användas igen!


Vilken "tur" att jag gjorde scenen lite större eftersom jag denna gång har med mina fantastiska och proffsiga medmusiker; Marcus Andersson, Remco de Man och Philip Vinghamre - vilket gäng! ✨


Vi kommer bjuda på några av mina helt nyskrivna låtar, äldre "hits" och några unika covers. Förutom det blir det förband - låtskrivaren/artisten E. Vike, grillad mat och förhoppningsvis allsång, skratt och njutning i en underbar miljö här på landet! Vad kan man mer önska sig?!:)


Min känsla är att det kommer bli helt underbart och jag hoppas kunna dela det här med er! Missa inte detta!💕


Vi erbjuder nu Early Bird-pris fram till 10 Juni! Läs mer kring praktisk info på denna länk HÄR 11 Juli (Billetto)

HÄR 15 Aug (Billetto)


Varmt välkomna!😀🌺✨



 
 
 

Kommentarer


bottom of page