Endast förköp 🎫
- Karin Kardia

- 27 maj
- 1 min läsning
Uppdaterat: 28 maj

Vilket stort intresse för mina trädgårdskonserter i år!
Det värmer verkligen att höra, kul!!💕
Även om vi är utomhus så kommer vi ha en maxgräns för att alla ska få en sån fin upplevelse som möjligt på plats därför gäller endast förköp av biljetter till konserterna, dvs vi säljer inga biljetter på plats. Och vi rekommenderar att säkra plats i god tid innan via biljettlänkarna här nedan:
Vi flaggar också för att det kommer att erbjudas grillad mat, snacks/tilltugg och diverse dryck (alkolholfritt) till försäljning på plats!😀🫓🍾
Och vi rekommenderar också att man kommer i god tid innan, gärna ca 30 min innan konserten börjar så att man hinner parkera, köpa mat/dryck, hitta en sittplats samt överlag landa i miljön innan vi börjar spela.
Vid regn kommer vi att ordna med tält eller liknande.
Jag och mina medmusiker ser verkligen fram emot att dela detta med er!
Ni är sååå välkomna!🤩🌺🎶☀️



Kommentarer